مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-21بين الملل

بایدن در بین لاتین تبارها با اختلاف 36 درصد از ترامپ پیشتاز است


براساس یک نظرسنجی جدید سراسری، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در بین لاتین تبارها با اختلاف قابل توجهی نسبت به رقیب جمهوری خواه خود پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی جدید شبکه ان بی سی نیوز، روزنامه وال استریت ژورنال و پایگاه تلموندو از رای دهندگان لاتین تبار نشان داد که جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 با اختلاف 36 درصد از دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در این انتخابات پیشتاز است؛ گرچه پیشتازی بایدن در مقایسه با پیشتازی هیلاری کیلینتون نسبت به ترامپ در انتخابات 2016 میلادی در بین لاتین تبارها کمتر است.

این نظرسنجی نشان داد که 62 درصد از رای دهندگان لاتین تبار در انتخابات نوامبر به بایدن رای می دهند، در حالی که تنها 26 درصد از رای دهندگان لاتین تبار از ترامپ حمایت می کنند.

کلینتون در انتخابات 2016 میلادی 66 درصد از آرای لاتین تبارها را به دست آورد که نسبت به حمایت 71 درصدی لاتین تبارها از باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا در انتخابات 2012 میلادی کاهش نشان می داد.

ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار مسن تر از حمایت بیشتری برخوردار است اما باز هم در این گروه بایدن پیشتاز است؛ به طوری که 40 درصد از این رای دهندگان مسن تر که 35 درصد از کل رای دهندگان لاتین تبار را تشکیل می دهند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در بین لاتین تبارها با اختلاف 36 درصد از ترامپ پیشتاز است

بایدن در بین لاتین تبارها با اختلاف 36 درصد از ترامپ پیشتاز است