مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-21سياسي

دفاع مقدس دوران به یادماندنی مقاومت و ایستادگی ملت ایران است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای دفاع مقدس را دوران به یاد ماندنی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس این دوران را به یاد ماندنی ترین صحنه های مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی توصیف کرد.

در متن پیام آمده است: هشت سال دفاع مقدس ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی در برابر تهاجم رژیم تا بن دندان مسلح بعثی عراق و حامیان استکباری آن یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های مقاومت و ایستادگی ملت آزاده ایران در جبهه مبارزه با استکبار جهانی است که با ایثارگری، از جان گذشتگی و رشادت های رزمندگان اسلام در راه نیل به آرمان انقلاب اسلامی و حفظ وجب به وجب خاک میهن اسلامی و حمایت های همه جانبه دلاورمردان و شیر زنان ایرانی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسیده است.

در آغازین سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیر و جوان، مرد و زن به ندای الهی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای حفظ انقلاب اسلامی در صحنه مبارزه با استکبار جهانی حاضر شدند و با آگاهی و درک صحیح از شرایط حساس کشور در مسیر جهاد در راه خدا گام نهادند، جانانه مبارزه کردند و تا پای جان ایستادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس دوران به یادماندنی مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

دفاع مقدس دوران به یادماندنی مقاومت و ایستادگی ملت ایران است