مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-21اقتصادي

کلوپ کمپرها را افتاد


کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران سوم مهرماه با نمایش بیش از 50 دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) در فضای کاخ نیاوران، فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

- کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران سوم مهرماه با نمایش بیش از 50 دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) در فضای کاخ نیاوران، فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کلوپ با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیلرانی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه اندازی شده است.

همزمان قرار است پنجشنبه، سوم مهرماه و در آستانه روز جهانی گردشگری، کمپرهای ایرانی در محوطه کاخ نیاوران برای یک روز گردهم آیند و این کلوپ رسما فعالیت خود را آغاز کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرده این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد کرد.

خودروهای مسافرتی یک سبک سفر است که تعداد آن ها در ایران درحال افزایش است، هرچند قوانین راهنمایی و رانندگی برای تردد این خودروها در جاده های ایران چندان تعریف نشده و بعضی از آن ها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می شوند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به تازگی مسؤولیت خودروهای سافاری را پذیرفته، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه اندازی کلوپ کمپینگ را این چنین شرح داده است: نمایش این وسیله های نقلیه مسافرتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوپ کمپرها را افتاد

کلوپ کمپرها را افتاد