مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-21سياسي

تا زمانی که کشتار غیرمجاز مشتری دارد برخورد اثربخش نیست


مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از برخورد جدی با کشتار غیرمجاز دام و طیور در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: تا زمانی که این واحدها مشتری داشته باشند، - برخورد با آنها نتیجه رضایت بخشی نمی دهد.

دکتر رامین پورنجف در نشست کارگروه تخصصی بررسی کارشناسی کشتار غیرمجاز دام و طیور اظهار کرد: از فروردین سال 99 و در پی شیوع کرونا، مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور به طور جدی در سطح استان شروع شده و به زودی با اجرای مجدد طرح مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور نظارت بر این مهم را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در این خصوص، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام با تمام ظرفیت خود و همیاری و همکاری ارگانهای ذیربط در راستای برخورد و جلوگیری از کشتار غیر مجاز در دام و طیور اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

مدیرکل دامپزشکی استان با درخواست از هم استانی ها برای مشارکت در مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور، افزود: تا زمانی که این واحدها مشتری داشته باشند، برخورد با آنها نتیجه رضایت بخشی نمی دهد.

پورنجف افزود: شهروندان باید با تغییر فرهنگ مصرف و آگاهی از خطراتی که با استفاده از محصول غیرمجاز، خود و خانواده و جامعه را در معرض آن قرار می دهیم،ما را در مقابله با این معضل بهداشتی یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمانی که کشتار غیرمجاز مشتری دارد برخورد اثربخش نیست

تا زمانی که کشتار غیرمجاز مشتری دارد برخورد اثربخش نیست