مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-21حوادث

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کنگان


فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که هفتصد و 66میلیون ریال از یکی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- سرهنگ رهام رضایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شهرستان کنگان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که هفتصد و 66میلیون ریال از یکی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: با انجام تحقیقات از مال باخته و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد، مالباخته از طریق برنامه دیوار قصد خرید خودرو را داشته و با جلب اعتماد از طریق متهم تمامی مشخصات کارت بانکی خود را در اختیار کلاهبردار قرار داده که در دو مرحله مبلغ 766 میلیون ریال از طریق اپلیکیشن سامان کیش برداشت شده است.

سرهنگ رضایی افزود: اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کنگان از شناسایی و دستگیری متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، در ابتدا با قصد فروش دستگاه POS اطلاعات کارت بانکی شخصی با هویت معلوم را اخذ و سپس با درج آگهی فروش خودرو در سایت دیوار و پس از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کنگان

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کنگان