مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-21فناوري

خدمات رسانی به مشترکان آب، برق و گاز روستاهای یزد بدون مراجعه به شهر


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از ارائه خدمات امور مشترکین آب و برق و گاز در دفاترICT روستایی استان با انعقاد تفاهم نامه ای در این رابطه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از ارائه خدمات امور مشترکین آب و برق و گاز در دفاترICT روستایی استان با انعقاد تفاهم نامه ای در این رابطه خبر داد.

محمدرضا پاکدل از انعقاد تفاهم نامه بین انجمن صنفی دفاتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی استان یزد و شرکت های گاز، آب و فاضلاب روستایی و توزیع نیروی برق استان خبر داد.

وی در هفتمین جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی، رفع نیاز ساکنان روستا به شهرها برای استفاده از خدمات مشترکین را از دلایل مهم انعقاد این تفاهم نامه اعلام کرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به حضور مدیر عامل و تیم فنی یکی از شرکت های خدمت رسان، اظهار کرد: با دعوت از شرکت های خدمت رسان در جلسات کارگروه به بررسی چالش ها و روند ارائه خدمات در دفاتر پرداخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد، درخواست های مربوط به ایجاد دفاتر پیشخوان و ICT روستایی مورد بررسی قرار گرفت و براساس آیین نامه، مجموعاً با درخواست 9 متقاضی برای طی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به مشترکان آب، برق و گاز روستاهای یزد بدون مراجعه به شهر

خدمات رسانی به مشترکان آب، برق و گاز روستاهای یزد بدون مراجعه به شهر