مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-21اجتماعي

استفاده دانش آموزان از شبکه های اجتماعی فیلتر شده خطرناک است


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: دسترسی به اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی خارجی فیلتر شده نیاز به نصب فیلترشکن دارد و این امر برای دانش آموزان خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی محمد رجبی در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: متأسفانه با وجود اپلیکیشن شاد، برخی از معلمان برای آموزش دانش آموزان به دلایلی مثل کندی سرعت، محدود بودن امکانات و… از این اپلیکیشن استفاده نمی کنند و اپلیکیشن های خارجی مثل تلگرام و واتس اپ را پیشنهاد کرده و یا در کنار آموزش در اپلیکیشن شاد از اپلیکیشن های خارجی نیز استفاده می کنند و ارسال و دریافت تمرین و آموزش بیشتر را در سایر اپلیکیشن ها انجام می دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه استفاده از اپلیکیشن های فیلتر شده نیاز به استفاده از نرم افزارهای عبور از فیلترینگ دارد، به معلمان و مدیران محترم مدارس توصیه می شود از الزام والدین و دانش آموزان جهت حضور در کلاس های مجازی آموزشی تحت شبکه های اجتماعی فیلتر شده و خارجی پرهیز کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: استفاده از اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی خارجی فیلتر شده به جهت اینکه برای دسترسی، نیاز به نصب فیلترشکن دارد و این امر دسترسی دانش آموزان را به هر گونه محتوا امکان پذیر می سازد، خطرناک است که می تواند باعث آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دانش آموزان از شبکه های اجتماعی فیلتر شده خطرناک است

استفاده دانش آموزان از شبکه های اجتماعی فیلتر شده خطرناک است