مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-21اقتصادي

3000 متر حفاری برای رسیدن به طلای هیرد


مدیر مجتمع طرح های اکتشافی خراسان جنوبی گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری بالغ بر 3000 متر حفاری در  معدن طلای هیرد صورت گرفته، این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته تنها 962 متر بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مجتمع طرح های اکتشافی خراسان جنوبی گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری بالغ بر 3000 متر حفاری در  معدن طلای هیرد صورت گرفته، این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته تنها 962 متر بوده است.

علیرضا جلالیان، امروز دوشنبه 31 شهریور به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: در سال گذشته تلاش کردیم تا با تسریع در عملیات اکتشاف و بهره برداری از معادن سهم کوچکی در رونق تولید بخش معدن و صنایع معدنی برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از اخذ جواز تأسیس واحد فرآوری معدن طلای هیرد با ظرفیت تولید سالیانه 200 کیلوگرم شمش طلا در خرداد ماه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی احداث این کارخانه فرآوری توسط شرکت گروه بین المللی آبادراهان پارس به عنوان سرمایه گذار آن آغاز و تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی به آغاز عملیات معدن کاری در معدن طلای هیرد اشاره کرد و گفت: با انجام عملیات آتشباری، فعالیت اجرایی در این معدن در اسفندماه سال گذشته رسما آغاز شد که با بهره برداری از آن سالیانه 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 متر حفاری برای رسیدن به طلای هیرد

3000 متر حفاری برای رسیدن به طلای هیرد