مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-21اجتماعي

توزیع 2300 بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند ملایری


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از توزیع 2300 بسته نوشت افزار در قالب طرح «مهر تحصیلی» از محل عواید موقوفه شادوران سیف الدوله در بین دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان طی امروز و فردا خبر داد.

- توزیع 2300 بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند ملایری ایسنا/همدان معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از توزیع 2300 بسته نوشت افزار در قالب طرح مهر تحصیلی از محل عواید موقوفه شادوران سیف الدوله در بین دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان طی امروز و فردا خبر داد.

حمیدرضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ارزش هر بسته مهر تحصیلی 300 هزار تومان بوده و برای تهیه این تعداد نوشت افزار از محل نیت واقف هزینه شده است، افزود: این تعداد بسته های مهر تحصیلی بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و جامعه معلولان در سه منطقه آموزش و پرورش ملایر، جوکار و سامن توزیع می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان ملایر بیان کرد: مقرر شد این نهادها لیست جامعی از دانش آموزان نیازمند خود را به ما ارائه دهند تا پس از پالایش در اختیار سه منطقه آموزش و پرورش ملایر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2300 بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند ملایری

توزیع 2300 بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند ملایری