مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-21سياسي

باسوادی در سیستان وبلوچستان به بیش از 82 درصد رسیده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: با مشارکت و همراهی همه ارگان ها و اهتمام ویژه استانداری سیستان و بلوچستان هم اکنون نرخ باسوادی در این استان از 29 درصد ابتدای انقلاب به بیش از 82 درصد رسیده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: با مشارکت و همراهی همه ارگان ها و اهتمام ویژه استانداری سیستان و بلوچستان هم اکنون نرخ باسوادی در این استان از 29 درصد ابتدای انقلاب به بیش از 82 درصد رسیده است.

رخشانی در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار کرد : به منظور اجرای مصوبات شورا، تدوین طرح های ویژه شتاب بخشی از طریق تمهید امکانات و ظرفیت دستگاه ها در تحقق اهداف ریشه کنی بی سوادی، شورای پشتیبانی سوادآموزی استان متناسب با شرایط و نیازهای بیسوادان ،مسئولیت مستقیم نظارت بر نحوه اجرای برنامه ها را برعهده دارد.

وی افزود: وسعت استان و طولانی بودن مرز آبی و خاکی، پهناوری، پراکندگی و کم تراکمی جمعیت بی سوادان، نبود مقررات الزام جهت باسواد شدن افراد بی سواد فاقدین شناسنامه ، وجود بازماندگان از تحصیل، دو هویتی بودن و بعضا مشاغل کاذب، تعصبات قومی برای حضور بانوان، نبود آمار دقیق و منطبق بر واقعیت سرشماری بی سوادان و شناخته نشدن معضل بیسوادی به عنوان یک آسیب اجتماعی از طرف مجامع فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باسوادی در سیستان وبلوچستان به بیش از 82 درصد رسیده است

باسوادی در سیستان وبلوچستان به بیش از 82 درصد رسیده است