مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-21سياسي

لزوم ایجاد شهرک پزشکان در شاهرود/ 800 نفر از کادر درمانی شاهرود تجلیل می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان شاهرود گفت: شهرداری شاهرود در زمینه ایجاد شهرک پزشکان برای خروج از بافت مرکزی شهر تلاش کند تا مشکلات مردم و منازل اطراف آن برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، کیارش پورنیا صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شاهرود با بیان اینکه هسته مرکزی شاهرود قدیمی و با بافت فشرده است، اظهار کرد: نکته مهم در میدان امام خمینی (ره) و خیابان های اطراف آن، وجود ساختمان های پزشکان فراوان است.

وی ادامه داد: پیشنهاد داریم شهرداری شاهرود در زمینه ایجاد شهرک پزشکان برای خروج از بافت مرکزی شهر تلاش کند تا این بافت سبک و حتی تبدیل به پیاده راه شده و مشکلات مردم و منازل اطراف آن برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان شاهرود به بلوار امام خمینی (ره) حدفاصل شاهرود و بسطام اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکلات ترافیکی این محور، بهترین گزینه نصب دوربین های کنترل ترافیک است که به دلیل مساعدت نکردن شهرداری بسطام در این امر مجبور شدیم از سرعتگاه استفاده کنیم و همچنان بر نصب دوربین تأکید داریم تا شهرداری بسطام این کار را انجام دهد.

تجلیل از کادر درمانی و خدماتی مدافعان سلامت شاهرود رییس شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروز گوشه، گوشه شهر شاهرود کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد شهرک پزشکان در شاهرود/ 800 نفر از کادر درمانی شاهرود تجلیل می شوند

لزوم ایجاد شهرک پزشکان در شاهرود/ 800 نفر از کادر درمانی شاهرود تجلیل می شوند