مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

پیام فرمانده کل سپاه برای درگذشت مادر شهید همت


فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت مادر سردار حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نصرت همت، مادر ارجمند شهید والامقام سردار حاج محمد ابراهیم همت فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعون درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه خانم نصرت همت، مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند که همواره نام و یاد او برای ایران و ایرانی موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده کل سپاه برای درگذشت مادر شهید همت

پیام فرمانده کل سپاه برای درگذشت مادر شهید همت