مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-21سياسي

مطالعه انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله سرپل ذهاب انجام شد


طرح «مطالعاتی انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله سرپل ذهاب» از سلسله طرح های پژوهشکده مردم شناسی با هدف درک تجربه زیسته زنان سرپل ذهاب از زلزله به انجام رسید.

- طرح مطالعاتی انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله سرپل ذهاب از سلسله طرح های پژوهشکده مردم شناسی با هدف درک تجربه زیسته زنان سرپل ذهاب از زلزله به انجام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا حسن زاده رییس پژوهشکده مردم شناسی درباره این طرح گفت: زلزله به لحاظ گستره تأثیراتی که بر زندگی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی افراد دارد و همچنین حجم انبوه تغییرات اجتماعی که به دنبال می آورد، متغیر مهمی در تحول حیات اجتماعی جوامع محسوب می شود.

او با اشاره به این نکته که پیامدهای اجتماعی فاجعه بر اساس سن، جنسیت، طبقه اقتصادی و اجتماعی متفاوت است و کودکان، زنان و افراد کم درآمد، آسیب بیشتری در گروه آسیب دیدگان فاجعه را تجربه می کنند تصریح کرد: پژوهش حاضر به مطالعه انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله پرداخته و نتایج مهمی را جهت به کارگیری در مرحله پیش از بحران با توجه بحران خیز بودن ایران به دست آورده است.

مینو سلیمی مجری این طرح نیز در ادامه گفت: مطالعه حاضر پژوهشی مردم شناسی است که با هدف درک تجربه زیسته زنان سرپل ذهاب از زلزله انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله سرپل ذهاب انجام شد

مطالعه انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله سرپل ذهاب انجام شد