مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-21سياسي

داسیلوا: از هر کسی که بولسونارو را کنار بزند، حمایت می کنم


لولا داسیلوا که از حضور در عرصه سیاست برزیل منع شده، گفت، از هر کاندیدایی که بتواند بولسونارو را در انتخابات ریاست جمهوری 2022 کنار بزند، حمایت می کند.

- لولا داسیلوا که از حضور در عرصه سیاست برزیل منع شده، گفت، از هر کاندیدایی که بتواند بولسونارو را در انتخابات ریاست جمهوری 2022 کنار بزند، حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوییس ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهوری پیشین برزیل در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز گفت: من آماده ام تا از هر کاندیدایی که به مردم زحمتکش برزیل و شکست بولسونارو متعهد باشد، حمایت کنم.

لولا داسیلوا که به اتهام فساد مالی از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2022 برزیل منع شده، گفت: حزب کارگران از احزاب چپ و چپ میانه در انتخابات محلی نوامبر با هدف تشکیل یک اپوزیسیون علیه ژایر بولسونارو، رییس جمهوری فعلی برزیل حمایت می کند.

وی افزود: ما همه کارهایی را که باید انجام می دادیم انجام ندادیم اما پیشتر هیچ یک از دولت های برزیل برای حفاظت از فقرا، سیاه پوستان و مردم بومی این همه کار نکرده است.

امروز (دوشنبه) حزب کارگران رییس جمهوری پیشین برزیل یک طرح بازسازی ملی را با هدف پیشنهاد احیای اقتصادی کشور مطرح می کند که شامل سرمایه گذاری های قوی در بخش صنعت و ایجاد یک برنامه جدید رفاه اجتماعی است که شامل خانواده های کم درآمد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داسیلوا: از هر کسی که بولسونارو را کنار بزند، حمایت می کنم

داسیلوا: از هر کسی که بولسونارو را کنار بزند، حمایت می کنم