مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-21سياسي

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از اول مهر ماه در قزوین


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: از اول مهر ماه و با تشکیل تیم های نظارتی با مشارکت نمایندگانی از فرمانداری ها، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با متخلفان صنفی که رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به عمل نمی آورند .

- ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: از اول مهر ماه و با تشکیل تیم های نظارتی با مشارکت نمایندگانی از فرمانداری ها، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با متخلفان صنفی که رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به عمل نمی آورند برخورد و واحد صنفی آنان نیز با صدور حکم قضایی پلمب خواهد شد.

قدرت الله مهدیخانی اظهار کرد: متأسفانه شهروندان فکر می کنند شیوع کرونا تمام شده درحالی که باید در انتظار همنشینی با این ویروس طی ماه های آینده باشیم.

وی تنها ابزار دفاعی در برابر این ویروس کشنده را استفاده از ماسک دانست و تصریح کرد: متأسفانه با سهل انگاری های صورت گرفته در برابر این ویروس، درصد رعایت و استفاده از دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم قزوین طی چند هفته گذشته از 80 به 60 درصد کاهش یافته است.

مهدیخانی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، از اول مهر ماه و با تشکیل تیم های نظارتی با مشارکت نمایندگانی از فرمانداری ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از اول مهر ماه در قزوین

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از اول مهر ماه در قزوین