مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-21اقتصادي

تنها 30 درصد از بنگاه ها تسهیلات کرونایی گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هرچند شیوع ویروس کرونا در گام نخست، سلامت جامعه را هدف گرفت و در طول حدود هفت ماهی که از اعلام رسمی ورود کرونا به ایران گذشته، - بسیاری از کسب و کارها تحت تاثیر تعطیلی دو ماهه، آسیبی جدی دیده بودند که امکان بازگشت فوری آنها به فعالیت های سابق را دشوار می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هرچند شیوع ویروس کرونا در گام نخست، سلامت جامعه را هدف گرفت و در طول حدود هفت ماهی که از اعلام رسمی ورود کرونا به ایران گذشته، بیش از 422 هزار ایرانی رسما به این ویروس مبتلا شده و حدودا 25 هزار نفر جان خود را از دست داده اند اما کرونا در کنار حمله به سلامت، سایر بخش های اجتماع و اقتصاد کشورها را نیز به خود مشغول کرده است.

چین به عنوان نخستین کشوری که با این ویروس درگیر شد، برای چند ماه با افت جدی رشد اقتصادی و تجارت بین المللی دست و پنجه نرم کرد و حالا با گذشت حدود 9 ماه از ثبت نخستین مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا، چین جزو تنها کشورهایی است که توانسته با تبعات مختلف شیوع بیماری حاصل از این ویروس کنار بیاید.

در سایر نقاط جهان، هنوز بخش قابل توجهی از توان دولت ها برای مقابله با کرونا بسیج شده و اقتصاد ملی بیشترین آسیب را در این فرایند دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 30 درصد از بنگاه ها تسهیلات کرونایی گرفتند

تنها 30 درصد از بنگاه ها تسهیلات کرونایی گرفتند