مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-21سياسي

نقش جوانان در گام دوم انقلاب/ خاطرات دوران دفاع مقدس بازخوانی شود


فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب، گفت: یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه جوانان کشور تاسی به فرهنگ دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجوانان نقش محوری و اساسی دارند در دفاع مقدس نیز به همین گونه بود و جوانانی که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند نقش ویژه ای در راستای دفاع از میهن اسلامی ایران داشتند این در حالی است که شاهد هستیم فرمانده های مختلفی نیز در جنگ تحمیلی با بهره گیری از نیروی جوانی نیروهای انقلاب توانستند به موفقیت های ویژه دست یابند او ادامه داد: انقلاب ثابت کرد که در ابتدای گام دوم با جوانان انقلابی و تجربه پیشکسوتان و مقاومت مردم از چالش ها به سلامت عبور کرده است.

وی همچنین اضافه کرد: انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت در راستای دفاع از انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد باشیم که ایران یکی از پر قدرت ترین کشورها در عرصه های نظامی در جهان باشد.

او معتقد است: بیانات باعث شده تا ایران در عرصه نظامی به موفقیت ها و شگفتی های بی نظیری دست یابد که این کشور را در جهان بی نظیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جوانان در گام دوم انقلاب/ خاطرات دوران دفاع مقدس بازخوانی شود

نقش جوانان در گام دوم انقلاب/ خاطرات دوران دفاع مقدس بازخوانی شود