مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21سياسي

دشمن به دنبال جدایی نسل جدید و دفاع مقدس است


دشمن تلاش می کند بین نسل جدید و نسل دفاع مقدس گسست به وجود آورد تا پیام های دفاع مقدس به نسل جدید منتقل نشده و آن دوران نورانی بازخوانی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در دیدار مسئولان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، به تبیین ویژگی های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس پرداخت.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه نخستین ویژگی شهدای ما در دفاع مقدس اخلاص بود ادامه داد: معلم رزمندگان امام بود؛ امامی که پایه انقلاب و نهضت را بر اخلاص گذاشت و همواره تأکید می کرد تلاش کنید همه کارهای شما رنگ خدایی و پشتوانه اخلاص داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نام و نان به درد انسان نمی خورد، بلکه باید نزد خداوند عزیز باشیم و رمز آن هم اخلاص است، افزود: شهادت بدون اخلاص نصیب کسی نمی شود و کسی که شهید می شود ابتدا خالص شده است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با بیان اینکه دومین ویژگی رزمندگان، صداقت بود، گفت: صداقت یعنی عمل، گفتار ما را تأیید کرده و کار ما با حرف ما یکی باشد، به گونه ای که این دو مؤید همدیگر باشند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رزمندگان ما صداقت را به اوج رساندند، تصریح کرد: ملت ما هم به جمهوری اسلامی آری گفت و به انقلاب و نظام رأی داد و بر سر این پیمان خویش ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال جدایی نسل جدید و دفاع مقدس است

دشمن به دنبال جدایی نسل جدید و دفاع مقدس است