مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-21سياسي

شورای شهر مشهد کلیه توافقات مدیران استانی درباره بافت اطراف حرم را نقض کرد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنج شنبه گذشته در مراسم آغاز عملیات ره باغ حضرت زهرا (س) و با اعلام مدیران استان خراسان رضوی، - پس از آن رسانه ها مصوبات حاصل از این توافق را منتشر کردند.

براساس این مصوبات ضمن آن که بخش های تملک و اجرا شده طرح قبلی در طرح جدید تثبیت شده، املاک مردم در بخش های باقیمانده نیز از دایره تملکات اجباری خارج شده و مردم می توانند از این پس به مالکیت خود به احداث بنا بپردازند.

ضمن آن که در بخش پر مساله خیابان شارستان در محدوده محله تاریخی نوغان نیز که نارضایتی های گسترده ای را ظرف هفته های اخیر ایجاد کرده، تقلیل عرض و آرام سازی این محدوده مورد تاکید واقع شده است که می تواند امید ها به حفظ این محور تاریخی را افزایش دهد.

اما در این بین نکته عجیب و قابل تامل اقدام خودسرانه شواری شهر مشهد و دستگاه اجرایی آن در محدوده بافت پیرامون حرم رضوی در نقض گسترده و کامل مصوبات این توافق است.

شواری شهر مشهد دقیقا دو هفته پس از ابلاغ این مصوبات، با تصویب خارج از نوبت و پر عجله طرحی دو فوریتی، شهرداری را مکلف کرد که همه بخش های اصلی طرح گذشته را در سریعترین زمان ممکن اجرا کند تا عملا فرصتی برای تحقق طرح جدید که بر روی ساختار آن تفاهم شده بود ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر مشهد کلیه توافقات مدیران استانی درباره بافت اطراف حرم را نقض کرد!

شورای شهر مشهد کلیه توافقات مدیران استانی درباره بافت اطراف حرم را نقض کرد!