مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-21پزشكي

تنها 22 درصد مدارس پروتکل ها را در حد عالی رعایت می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بعد از پایش 80 درصد مدارس استان مشاهده کردیم که فقط 22 درصد این مدارس پروتکل های بهداشتی را به صورت عالی رعایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاما هنوز نتوانسته ایم به شرایطی که قبل از پیک این بیماری داشتیم، بازگردیم، تصریح کرد: آمار بیانگر آن است که در حال حاضر 338 بیمار مبتلا به کرونا در استان زنجان در شرایطی قرار دارند که مجبور به بستری کردن آن ها در بیمارستان ها شدیم که از این تعداد بیمار بستری، 76 نفر در بخش ICU و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه ویروس کرونا هر روز رفتارهای جدیدی از خود نشان داده و همین مسئله، برنامه ریزی برای مقابله با آن را کمی سخت کرده، به طوری که از هفته گذشته شاهد شیب صعودی ملایم این بیماری در استان هستیم، ادامه داد: به لحاظ فوتی های ناشی از کرونا، استان زنجان نسبت به نرم کشور در سطح پایین تری قرار دارد اما بعد از اوج گیری این بیماری، قطعاً این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

قزلباش در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان های استان در خصوص میزان ابتلا به بیماری کرونا، از ایجرود به عنوان شهرستانی که بیشترین درگیری را با این بیماری دارد، یاد کرد و گفت: با توجه به وضعیتی که در شهرستان ایجرود شاهدش هستیم، مداخله مسئولان در این زمینه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 22 درصد مدارس پروتکل ها را در حد عالی رعایت می کنند

تنها 22 درصد مدارس پروتکل ها را در حد عالی رعایت می کنند