مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-21بين الملل

سازمان بدر: عراق در جنگ با داعش مدیون ایران است


محمد مهدی البیاتی عضو ارشد سازمان بدر عراق به ریاست هادی العامری یکشنبه شب با بیان این که کشورش در جنگ با گروهک تروریستی داعش مدیون ایران است، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، البیاتی به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت که به دنبال تحریم‌های اقتصادی تحمیلی و به ناحق آمریکا، از شورای امنیت، سازمان ملل و دیگر کشورها می‌خواهم که از ایرانی‌ها حمایت کنند.

وی تصریح کرد: عراقی‌ها در جنگ علیه داعش، مدیون ایران هستند، چرا که اگر تجهیزات و فرماندهان آنها نبود وضعیت عراق با شرایط کنونی‌اش فرق می‌کرد.

البیاتی از دولت عراق خواست برای کاهش فشار تحریم‌های ظالمانه واشنگتن علیه ایران در کنار تهران بایستد و به آن‌ها کمک اقتصادی کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا که قرار است، آبان ماه برگزار شود، پرداخت و افزود: پیروزی «جو بایدن» در این انتخابات هیچ فرقی در سیاست خارجی واشنگتن ایجاد نخواهد کرد.

این عضو ارشد سازمان بدر اظهار کرد: تمام رؤسای جمهوری آمریکا صرفا یک عروسک خیمه شب بازی هستند که مطابق با برنامه‌های از پیش تعیین شده حرکت می‌کنند؛ اما امیدواریم سیاست اجرایی آینده آمریکا با سیاست خصمانه و کنونی ترامپ متفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بدر: عراق در جنگ با داعش مدیون ایران است

سازمان بدر: عراق در جنگ با داعش مدیون ایران است