مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-20بين الملل

عضو ارشد سازمان بدر خواهان ایستادگی دولت عراق در کنار ایران شد


یکی از رهبران سازمان بدر با تأکید بر اینکه مردم عراق در نبرد علیه گروهک تروریستی داعش مدیون ایران هستند، از دولت بغداد خواست تا در برابر محاصره ظالمانه آمریکا در کنار ایران بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست نیوز، محمد مهدی البیاتی ، از رهبران سازمان بدر از دولت عراق خواست در کنار ایران بایستد و برای کاستن از محاصره ظالمانه ای که ایالات متحده بر این کشور تحمیل کرده است، از لحاظ اقتصادی به تهران کمک کند.

البیاتی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: شورای امنیت و سازمان ملل و کشورهای دیگر باید در سایه محاصره اقتصادی ناحق آمریکا علیه ایران، در کنار تهران بایستند .

وی افزود: موضع عراق در قبال تحریم های اقتصادی ظالمانه علیه ایران به دلیل اختلافات سیاسی و مردمی واحد نیست و این امر دستیابی به تصمیمی یکپارچه برای حمایت از ایران در شرایط دشوار کنونی اش را مشکل می سازد .

این عضو ارشد سازمان بدر اظهار داشت: ما به عنوان مردم عراق در نبرد علیه گروه تروریستی داعش، مدیون ایران هستیم و اگر تجهیزات و فرماندهان ایرانی نبودند، اکنون وضعیت عراق با شرایط کنونی متفاوت بود .

البیاتی در پایان اظهار داشت: پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا تفاوتی در سیاست خارجی این کشور ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که آنها تنها عروسکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد سازمان بدر خواهان ایستادگی دولت عراق در کنار ایران شد

عضو ارشد سازمان بدر خواهان ایستادگی دولت عراق در کنار ایران شد