مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-20سياسي

رونمایی از طرح همگام با کشاورز/ 9 میلیارد دلار صرف واردات بخش کشاورزی


رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور از رونمایی طرح همگام با کشاورز بسیج مهندسین کشاورزی در راستای جهش تولید در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا جهانسوز امروز در جلسه هیئت اندیشه ورزان بخش کشاورزی سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی سپاه عاشورا، اظهار داشت: فداکاری و سلحشوری مردم و مسئولان آذربایجان شرقی در زمان 8 سال دفاع مقدس بی نظیر و ستودنی است، در آن زمان مسئولیت جهاد استان گیلان غرب برعهده بنده بود و افتخار این را داشتم که در خدمت برادرانی همچون آقایان پورشریفی، جناب موسوی و آقای شاطری باشم و به عنوان همسایه های استانی همکاری کنم.

 وی در ارتباط با موسسه تحقیقاتی دیم کشور در استان، گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی مهد دیم کاری است این موسسه مجموعه ارزشمندی است و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که از لحاظ منظر و منظره استان آذربایجان شرقی در دیم، تیپک جهانی را داراست.

جهانسوز با اشاره به سال جهش تولید و سخن امام راحل که فرموده اند؛ مهم ترین مسئله ای که در نظام ما مورد توجه است احیاء کشاورزی است، اضافه کرد: امروز ایران جزو کشورهایی است که کل دنیا حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند زیرا به توانمندی ها و قدرت این کشور پی برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح همگام با کشاورز/ 9 میلیارد دلار صرف واردات بخش کشاورزی

رونمایی از طرح همگام با کشاورز/ 9 میلیارد دلار صرف واردات بخش کشاورزی