مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-20سياسي

«دفاع مقدس» تابلویی از ایثار و وفاداری ملت ایران به آرمان ها است


سپاه کربلا در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس از این دوران به بعنوان تابلویی از ایثار و وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه فرمانده سپاه کربلا و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آمده است: حماسه بی بدیل و جاودان دوران هشت سال دفاع مقدس، تابلویی از ایثار، فداکاری و وفاداری ملتی را به جهانیان نشان داده است که در طول تاریخ کم نظیر است.

قریب به دوسال پس از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران جبهه کفر توسط صدام و نیروهای بعثی با هدف ساقط کردن انقلاب نوپای امام خمینی (ره)، قد علم کرد اما روحیه ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران به رهبری خمینی کبیر توانست پرچم اسلام خواهی و آزادگی را در جهان به اهتزاز درآورد.

همچنین آمده است: دوران هشت سال دفاع مقدس، جلوه های از غرور و عزت ملت ایران را در مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

دستگاه های استعماری آمریکا و غرب درهشت سال دفاع مقدس با برنامه ریزی و طرح های شوم درصد شکستن اراده ملت و ناامید کردن مردم بودند اما ملت عزیز ایران با تکیه و توکل به خدای متعال و همچنین با عزم و اراده ای برگرفته از مکتب عاشورا و مکتب ولایت فقیه، جانانه ایستادند و قدرتمندانه دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دفاع مقدس» تابلویی از ایثار و وفاداری ملت ایران به آرمان ها است

«دفاع مقدس» تابلویی از ایثار و وفاداری ملت ایران به آرمان ها است