مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:302020-09-20ورزشي

440 برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر اجرا می شود


فرمانده سپاه رامسر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس در شهرستان 100 عنوان و 440 برنامه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا خمسیه شامگاه یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین انقلاب اسلامی بود، گفت: دفاع مقدس پیوند خورده با قیام امام حسین (ع) برای مقابله با ظلم و تجاوز بیگانگان است.

وی تصریح کرد: درس های بزرگ دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و ایستادگی بوده و در حال حاضر اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه امروزی است.

وی با اشاره به اینکه رمز عبور از موانع مشکلات تحریم ها شعار ما می توانیم است، افزود: درس دیگر دفاع مقدس تبدیل تهدید به فرصت است که با درایت و مدیریت فرماندهان عملیاتی می شود.

فرمانده سپاه رامسر خاطر نشان کرد: درس دفاع مقدس وحدت کلمه با تبعیت از فرمایشات و رژه موتوری، مسابقات فرهنگی هنری ورزشی جهت ارتباط با نسل های جوان، نمایشگاه سیار عکس، روایت گری، تئاتر خیابانی، نواخته شدن زنگ غیرت و مقاومت در مدارس که بعنوان جوانان سربازان دانش پژوهی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، فراخوان عکس و فیلم از دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات قرآنی و اذان، غبارروبی گلزار شهدا تجلیل از کادر درمانی رزمندگان و مجاهدان، ارائه مشاوره، همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر اجرا می شود

440 برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر اجرا می شود