مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:152020-09-20حوادث

رهایی گروگان 16ساله از چنگال آدم ربایان در کهنوج


فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی اعضای باند آدم ربایی و رهایی نوجوان 16ساله ربوده شده کمتر از 48 ساعت در شهرستان کهنوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی دریافت گزارش میدانی مبنی بر ربایش فردی 16 ساله توسط افراد ناشناس در شهرستان رودان و مخفی شدن آدم ربایان در شهرستان کهنوج استان کرمان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای اعضای باند آدم ربایان و نگهداری گروگان را در مناطق حاشیه ای شهرستان کهنوج شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با اخذ نیابت قضایی از دادگاه عمومی و انقلاب بندرعباس به شهرستان کهنوج اعزام و با همکاری پلیس کهنوج موفق شدند مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری فرد ربوده شده را محاصره کنند.

سردار جعفری اظهار داشت: دو آدم ربا با توجه به حضور و اشرافیت تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با میانجی گری ریش سفیدان محلی ضمن تسلیم خود، نوجوان ربوده شده را نیز صحیح و سالم آزاد کردند که به آغوش خانواده بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان 16ساله از چنگال آدم ربایان در کهنوج

رهایی گروگان 16ساله از چنگال آدم ربایان در کهنوج