مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-20سياسي

رتبه دورقمی کنکور: موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم


دانش آموز رتبه 16 کنکور سراسری 99 گفت: نقش پدر مادرم در زندگی ام غیرقابل انکار است و در سال کنکور که و نقشی پر رنگ ایفا کرده اند که اکنون موفقیت خود را مدیون زحمتشان هستم.

- علی شیخی ارجنکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص علت موفقیت خود در کنکور برای کسب رتبه 16 گفت: انگیزه اصلی من رسیدن به اهداف تعیین شده و بعد از آن جبران زحمات خانواده ام بود که کاملا من را حمایت کردند.

 دانش آموز مدرسه تیزهوشان چهارمحال و بختیاری افزود: رسیدن به اهداف که در راس آن پزشکی دانشگاه تهران بود انگیزه ای برای به کار گرفتن تمام تلاشم در این راه بود.

وی خاطرنشان کرد: نقش پدر مادرم در زندگی ام غیرقابل انکار است و در سال کنکور که سالی حیاتی بود از همه نظر چه روحی چه انگیزه ای و چه فراهم کردن امکانات همیشه مرا یاری کردند و نقشی پر رنگ ایفا کرده اند که اکنون موفقیت خود را مدیون زحمتشان هستم.

شیخی اظهار داشت: چند عامل درکنار هم موفقیت را می سازند و صرف استفاده از موسسات آموزشی و یا آزمون نمی تواند موفقیت دانش آموز را تضمین کند، انگیزه، تلاش و استفاده از منابع خوب از عوامل تاثیرگذار در موفقیت من بوده است.

 این دانش آموز موفق ادامه داد: توسل به خداوند و ائمه تاثیر زیادی در آرامش من چه قبل و حین و بعد از کنکور داشت و شب قبل از کنکور به واسطه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دورقمی کنکور: موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم

رتبه دورقمی کنکور: موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم