مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-20سياسي

روابط امارات و بحرین با صهیونیست ها در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستور بررسی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت های امارات و بحرین برگزار شد.

- ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستور بررسی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دولت های امارات و بحرین برگزار شد.

وی تاکید کرد: خالد قدومی رییس دفتر حماس در تهران، ناصر ابوشریف رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی در تهران، صلاح فحص نماینده جنبش اسلامی امل و عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران به عنوان میهمان در این جلسه حاضر شدند.

وی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان گروه مقاومت تحلیل خود را نسبت به تحولات رخ داده در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همینطور فشار آمریکایی ها برای عادی سازی روابط این کشورها با رژیم صهیونیستی ارائه کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه نمایندگان گروه های مقاومت ضمن تقبیح روند عادی سازی تاکید کردند که در بین ملت های منطقه حرکت رخ داده از سوی دولت های امارات و بحرین پذیرفته شده نیست و جز نفرت آورده ای برای حاکمان این دولت ها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط امارات و بحرین با صهیونیست ها در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

روابط امارات و بحرین با صهیونیست ها در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد