مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-20سياسي

خسارت ها در تالش زیاد است/انتقاد نماینده تالش از استاندار گیلان


نماینده مردم تالش بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خسارت های وارده به منطقه طوالش در سیل اخیر زیاد است، گفت: در رابطه با وقع سیل در شهرستان تالش بارها با استاندار گیلان تماس گرفته شد اما وی پاسخگو نبوده و پیوسته محافظان استاندار پاسخ می دهند.

- حسن محمدیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع سیل و وارد آمدن خسارت های عمده به بخش های زیرساختی و مردم منطقه طوالش، اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان، خدمات دستگاه های اجرایی و خدماتی از مرکز استان به مناطق سیل زده گسیل شده و هم اکنون نیروهای امدادی و خدماتی در تلاش اند تا شرایط را در منطقه پایدار کنند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی زارع، استاندار گیلان، افزود: در رابطه با وقع سیل در شهرستان تالش بارها با استاندار گیلان تماس گرفته شد اما وی پاسخگو نبوده و پیوسته محافظان استاندار پاسخ می دهند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل وقوع سیل در منطقه طوالش، گفت: یکی از اصلی ترین دلایل وقوع سیل در منطقه تالش عدم انجام اقدامات حوزه آبخیزداری است درحالی که این شهرستان مشکلاتی در حوزه زیرساختی نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت ها در تالش زیاد است/انتقاد نماینده تالش از استاندار گیلان

خسارت ها در تالش زیاد است/انتقاد نماینده تالش از استاندار گیلان