مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20سياسي

229 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان در دست اجرا است


رییس بسیج سازندگی استان زنجان، از اتمام 399 پروژه محرمیت زدایی در استان زنجان خبر داد و گفت: 229 پروژه از سوی بسیج سازندگی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد امندی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان، به اجرای یک هزار و 766 پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته 400 پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان اجرا شد.

وی از اتمام 399 پروژه محرمیت زدایی در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: 229 پروژه از سوی بسیج سازندگی در دست اقدام است.

رییس بسیج سازندگی استان زنجان، از فعالیت 997 گروه جهادی محله و جغرافیا محور در استان زنجان خبر داد و گفت: این گروه های جهادی در بخش های مختلف فعالیت می کنند.

امندی با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار هم برای توسعه استان زنجان برنامه ریزی لازم را دارند، ابراز کرد: سپاه در بحث فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصادی و بخش اشتغال وارد عرصه شده است.

وی به فعالیت گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: این گروه ها در بیش از 100 روستا و منطقه محروم استان زنجان در حال فعالیت هستند.

رییس بسیج سازندگی استان زنجان، با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی اهدافی را دارد که در قالب برنامه ریزی های پنج ساله و یک ساله انجام می دهد، تصریح کرد: ارتقای فرهنگ و روحیه جهادی اولویت اول این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

229 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان در دست اجرا است

229 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان در دست اجرا است