مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-20اجتماعي

پل سلجوقی را مامن منقل و کباب کرده اند


پل 850 ساله شاه عباسی یا به قول مردم محلی، پل هزار ساله ی جاجرود، در روستای سعیدآباد را بیشتر مردم محلی می شناسند، البته نه به عنوان اثری تاریخی که احتمالا به عنوان مکانی برای عبور و مرور از روی پل و راه انداختن منقلی و دودِ کبابی که فقط رو سیاهی اش برای پل باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلوک های سیمانی را در ابتدای پل گذاشته اند تا عبور و مرور وسایل نقلیه را متوقف کنند، هر چند یکی از آن ها به فاصله ی دورتری از دو بلوک دیگر افتاده و آن قدر آسیب دیده که به نظر می رسد هر از چندگاهی وقتی قرار است وسیله ی نقلیه ای مسیر را کوتاه تر کند، با جابجا کردن آن، راه را باز می کنند.

البته نباید نقل قول های مردم منطقه را فراموش کرد که کار خودشان است، خودشان بلوک ها را می گذارند و وقتی می خواهند از این مسیر عبور کنند، آن را جابجا می کنند، فقط مردم نمی توانند از پل هزار ساله عبور کنند.

پل 850 ساله مکان عبور و مرور ماشین های سنگین منطقه جاجرود شده از یک سو ردِ لاستیک ماشین ها روی خاکِ تازه جابجا شده ی این پل سلجوقی دیده می شود و از سوی دیگر تا چشم کار می کند موتورها و ماشین هایی که می خواهند روز تعطیل شان را در سمت دیگر رودخانه بگذرانند، به راحتی و بدون هیچ تاملی از روی این پل تاریخی عبور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل سلجوقی را مامن منقل و کباب کرده اند

پل سلجوقی را مامن منقل و کباب کرده اند