مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-20سياسي

غلبه بر تحریف ها مقدمه پیروزی بر تهدید و تحریم ها است


اگر بر تحریف پیروز شویم بر تهدیدها و تحریم ها پیروز خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت زاده امروز در جلسه روحانیت شهرستان مرند که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و جمعی از روحانیون در مدرسه علمیه صاحب الزمان برگزار شد، گفت: امروز باید از روحانیت دفاع کنیم روحانیت 10 برابر سایر اقشار در دفاع مقدس شهید دادند.

وی تاکید کرد: روحانیت در سربلندی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند و امروز نیز روحانیون رسالت عظیمی دارد وی خاطرنشان کرد: امروز می خواهند به جوانان ما القا کنند که جنگ اشتباه بوده است در حالی که جنگ علیه انقلاب اسلامی تحمیل شده بود.

امام جمعه مرند عنوان کرد: امروز حتی اگر خارج از مرزهای کشور هم نیاز به دفاع و جنگ باشد آماده حضور هستیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده تصریح کرد: اگر بر تحریف پیروز شویم و تهدید و تحریم ها پیروز خواهیم شد و روحانیون وظیفه تبیین تحریف ها و شبهات را برای مردم دارند.

امام جمعه مرند در بخش دیگری تاکید کرد: در ایام سخت کرونا وزارت بهداشت و کادر درمان عملکرد خوبی داشتند اما برخی وزارتخانه ها مانند صمت و جهاد کشاورزی عملکرد خوبی نداشتند و به وظایف خود عمل نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر تحریف ها مقدمه پیروزی بر تهدید و تحریم ها است

غلبه بر تحریف ها مقدمه پیروزی بر تهدید و تحریم ها است