مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-20سياسي

ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان شمالی


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سوابق خوب ارتباطات این استان با روسیه و جمهوری آذربایجان گفت: به توسعه و تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان شمالی کشورمان، - ایسنا/گیلان نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سوابق خوب ارتباطات این استان با روسیه و جمهوری آذربایجان گفت: به توسعه و تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان شمالی کشورمان، اهتمام جدی داریم.

ارسلان زارع امروز در دیدار مهدی آکوچکیان سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه، توسعه دیپلماسی اقتصادی با همسایگان شمالی از جمله کشور روسیه را یکی از راه های مقاومت و ایستادگی در شرایط تشدید تحریم های ظالمانه استکبار عنوان و بر ضرورت تقویت آن تأکید کرد.

وی افزود: گیلان به واسطه وجود سوابق گسترده در ارتباط با روسیه و جمهوری آذربایجان و نیز براساس آمارها، بین استان های شمالی و دیگر استان ها شرایط مطلوبی برای توسعه مناسبات با این کشورها دارد.

استاندار گیلان به استقرار میز دبیرخانه اتحادیه اقتصادی اوراسیا در گیلان و احداث سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش استقرار فعالان بخش خصوصی در این سرای تجاری و نیز ایجاد دفتر گردشگری سلامت در آستراخان، می توان بیش از گذشته بستر معرفی ظرفیت های بالای گیلان در حوزه های اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان شمالی

ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان شمالی