مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20اقتصادي

درصدد تدوین و تصویب طرح های سازگار با کم آبی در استان ها هستیم


وزیر نیرو از دسترسی 319 هزار نفر از جمعیت روستایی به آب سالم از ابتدای سال 99 خبر داد و گفت: برای هر استان درصدد تدوین و تصویب طرح های سازگار با کم آبی استان هستیم.

- ایسنا/همدان وزیر نیرو از دسترسی 319 هزار نفر از جمعیت روستایی به آب سالم از ابتدای سال 99 خبر داد و گفت: برای هر استان درصدد تدوین و تصویب طرح های سازگار با کم آبی استان هستیم.

رضا اردکانی یکشنبه 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توفیقی است که در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران مهمان هموطنان در استان همدان هستیم، امروز در همدان از پروژه های این پویش مانند بهره برداری از سد نعمت آباد در منطقه اسدآباد به منظور بهبود وضعیت کشاورزی با اعتبار 80 میلیارد تومان، عملیات اجرایی خط انتقال از خرم آباد به ملایر با جمعیت 28 هزار نفر و آبرسانی در بخش کشوری نیز به 400 روستا با جمعیت 281 هزار نفر را افتتاح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: طرح هایی که در استان همدان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد، با سرمایه گذاری نزدیک 600 میلیارد تومان است و امیدواریم در آبرسانی به مناطق روستایی تا پایان سال مجموعه دیگری از روستاها به این طرح اضافه شود.

اردکانیان خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در همدان بدون احتساب پروژه هایی که افتتاح شدند، 54 پروژه مختلف در بخش آب و برق و فاضلاب با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد تدوین و تصویب طرح های سازگار با کم آبی در استان ها هستیم

درصدد تدوین و تصویب طرح های سازگار با کم آبی در استان ها هستیم