مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-20سياسي

اورژانس هوایی خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد مستقر می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: فردا شاهد استقرار و افتتاح اورژانس هوایی و اولین پرواز آن در استان از فرودگاه بجنورد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی احمد برادران در جلسه هماهنگی اورژانس هوایی اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه منطقه استقرار اورژانس هوایی است که جزو ضرورت های زندگی امروزه است.

  وی تصریح کرد: آمار حوادث در حوزه جاده ای بنا به دلایل مختلفی همچون فرهنگ ترافیکی، وجود مناطق مرزی، صعب العبور بودن، مشکلات هندسی جاده ها بالاست لذا با پیگیری های استاندار، نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی شاهد نخستین پرواز اورژانس هوایی در استان خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استقرار اورژانس هوایی موجب می شود تا در ارائه خدمات کیفی و سریع اقدام شود و این خدمات ویژه خواهد بود.

وی افزود: استقرار اورژانس هوایی به عنوان یک حرکت و گفتمان عمومی تلقی می شود پس خدمات آن باید توسط دستگاه های اجرایی تسهیل شود.

برادران اظهار داشت: خدمات اورژانس هوایی صرفاً مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیست بلکه تمامی دستگاه ها موظف هستند در جهت اجرا و درخواست مطالبات کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس هوایی خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد مستقر می شود

اورژانس هوایی خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد مستقر می شود