مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-20سياسي

اعلام ویژه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ازسوی فرهنگسرای سرو


در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، رییس فرهنگسرای سرو ویژه برنامه های فرهنگسرای سرو و مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد هشت سال دفاع مقدس در فضای مجازی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت و چلچراغ (تجلیل از خانواده معظم شهدای گمنام) خواهد بود.

وی معرفی کتاب های دفاع مقدس را یکی دیگر از برنامه های فرهنگسرای سرو اعلام کرد و گفت: به جهت شناخت و تحلیل مناسب از مسائل پیچیده دوران دفاع مقدس جهت آشنایی شهروندان با موضوع دفاع مقدس، کتابشناسی موضوعی دفاع مقدس و معرفی منابع معتبر این حوزه در فضای مجازی در دستور کار کتابخانه های مراکز فرهنگی منطقه 6 قرار دارد که در قالب های ویدئوکلیپ، پادکست و اینفوگرافی در هفته دفاع مقدس در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

فتحی در پایان ضمن گرامیداشت چهلمین سال هفته دفاع مقدس، از همه نهادها و افرادی که به صورت خودجوش و داوطلبانه در اجرای برنامه های دفاع مقدس با مراکز فرهنگی منطقه همکاری می کنند تشکر کرده و خواستار مشارکت بیشتر نخبگان و نهادهای مختلف در اجرای برنامه های فرهنگی هنری و مناسبت های دینی و آیینی شد و مشارکت را موضوعی مهم و در عین حال لازم و تأثیرگذار جهت ارتقا کارآمدی فرهنگی فرهنگسراها و خانه های فرهنگ و کتابخانه ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ازسوی فرهنگسرای سرو

اعلام ویژه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ازسوی فرهنگسرای سرو