مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-20سياسي

رد دفاعیات سعید مرتضوی


«طبق اعلام دادگاه، دفاعیه سعید مرتضوی در دادگاه اعاده دادرسی پرونده موسوم به پرونده بازداشتگاه غیر قانونی کهریزک از سوی قضات شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران با نظر اکثریت قضات رد شده است.

- طبق اعلام دادگاه، دفاعیه سعید مرتضوی در دادگاه اعاده دادرسی پرونده موسوم به پرونده بازداشتگاه غیر قانونی کهریزک از سوی قضات شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران با نظر اکثریت قضات رد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: وکیل عبدالحسین روح الامینی و زهره حقیقی، والدین محسن روح الامینی از رد دفاعیه سعید مرتضوی در دادگاه اعاده دادرسی پرونده بازداشتگاه کهریزک خبر داد.

به گفته میرمجید طاهری اسفندماه سال گذشته شعبه اول دیوان عالی کشور با استناد به ماده 474 با درخواست سعید مرتضوی برای اعاده دادرسی موافقت کرد و بررسی این درخواست را به شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع داد.

اواسط مرداد گذشته خبرهایی مبنی بر درخواست اعاده دادرسی از سوی سعید مرتضوی شنیده شد تا این که صبح سه شنبه، 21مرداد، ساعت 10 صبح در شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران اولین جلسه رسیدگی مجدد به پرونده سعید مرتضوی برگزار شد.

همان زمان وکیل خانواده روح الامینی به باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری وابسته به صداوسیما گفت که او و موکلش در جریان این جلسه نبوده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد دفاعیات سعید مرتضوی

رد دفاعیات سعید مرتضوی