مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20اقتصادي

واگذاری 800 میلیاردتومان پروژه صنعت آب و برق همدان به بخش خصوصی


وزارت نیرو بیش از 800 میلیارد تومان پروژه در استان همدان را به بخش خصوصی واگذار کرده که این امر گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر یکشنبه در آیین افتتاح سد مخزنی نعمت آباد اسدآباد اظهار کرد: پویش هرهفته - الف- ب ایران اثرگذاری خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مؤثر دولت در توسعه استان همدان احداث سدها بوده به طوری که هر سه سال یک سد در استان همدان افتتاح شده است؛ گفت: همین سدها باعث شد در بهار سال 98 با وجود اینکه پربارش ترین استان بعد لرستان بودیم کمترین خسارت را متحمل شدیم.

شاهرخی گفت: 137 میلی متر بارندگی طی 24 ساعت در استان همدان رخ داد اما به واسطه وجود سدها مدیریت خوبی بر بارش ها صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه سد خرم رود و سد گرین را در دست افتتاح داریم که پیشرفت خوبی دارند؛ عنوان کرد: وزارت نیرو با نگاهی بلند در حوزه آب بیش از 800 میلیارد تومان پروژه در استان همدان را به بخش خصوصی واگذار کرده که این امر گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با بیان اینکه امسال با تکمیل پنج مجتمع آبرسانی دسترسی 20 روستای استان همدان به آب سالم فراهم خواهد شد، گفت: امروز 30 روستای استان همدان با جمعیت 28 هزار نفری در قالب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 800 میلیاردتومان پروژه صنعت آب و برق همدان به بخش خصوصی

واگذاری 800 میلیاردتومان پروژه صنعت آب و برق همدان به بخش خصوصی