مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-20سياسي

تاسیس «تکیه تهران» برای برگزاری مراسم های مهم همزمان با ایام اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح امروز شورای شهر گفت: پیش تر در شهر تهران یک تکیه به نام تکیه دولت وجود داشت که در دوره پهلوی از بین رفت، - تاسیس تکیه تهران برای برگزاری مراسم های مهم همزمان با ایام اربعین عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به همزمانی تهران 1400 با مراسم اربعین بهتر است تکیه تهران ایجاد شود تا یک مکان همیشگی برای مراسم های مهم داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح امروز شورای شهر گفت: پیش تر در شهر تهران یک تکیه به نام تکیه دولت وجود داشت که در دوره پهلوی از بین رفت، اما این یک نماد شهری بوده است.

در حال حاضر با توجه به بحث تهران 1400 بهتر است یک تکیه تهران یا تکیه شهر بنا کنیم.

وی افزود: به دوستان شهرداری نیز این موضوع را گفته ام و با توجه به همزمانی رویداد تهران 1400 با مراسم اربعین بهتر است این تکیه در هفته اربعین ایجاد شود تا پرچم عزای امام حسین در آن برافراشته شود و یک مکان همیشگی برای برگزاری مراسمات مهم داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: تاکنون چندین مکان را نیز برای تأسیس تکیه تهران به شهرداری پیشنهاد داده ام و امیدوارم که به زودی شاهد ایجاد این مکان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس «تکیه تهران» برای برگزاری مراسم های مهم همزمان با ایام اربعین

تاسیس «تکیه تهران» برای برگزاری مراسم های مهم همزمان با ایام اربعین