مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-20اقتصادي

نحوه سرخطی زدن در بورس


با توجه به داغ شدن مجدد بورس و بازگشت دوباره شاخص، موضوع چگونه سود کردن در بازار و بهترین نتیجه گرفتن در این بازار به میان می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مبین هاست، یکی از مواردی که خیلی می تواند در این امر مهم باشد سرخطی زدن است.

در این متن مبین هاست در مورد چگونگی سرخطی زدن در بورس و آموزش ثبت سریع سفارش ها، مطالبی را ارائه کرده، پس با ما همراه باشید.

حتما در بورس مشاهده کردید وقتی یک سهم مورد توجه قرار می گیرد و دارای پتانسیل جهت رشد است، آن سهم دارای صف های سنگین خرید می شود و تعداد افراد زیادی اقدام به ثبت سفارش برای آن سهم می کنند.

و اگر شما فقط 1 ثانیه دیرتر اقدام به ثبت سفارش خود کنید و یا سفارشی که شما ارسال کردید در کارگزاری دیر ثبت شود، شما در رتبه های خیلی پایین تر قرار می گیرید و احتمال اینکه آن سهم به شما نرسد بسیار بالا می باشد.

یکی دیگر از سهم هایی که دارای صف های سنگین خرید می باشد، عرضه های اولیه است.

هنگامی که یک سهم در روز مشخصی برای اولین بار عرضه می شود، به تعداد افرادی که قصد خرید آن سهم را دارند، فقط تعداد مشخصی بطور مساوی تعلق می گیرد، و از چند روز بعد آن سهم جهت خرید و فروش در بازار ارائه می شود، و حتما مشاهده کردید که این نمادها دارای صف های بسیار سنگین خرید هستند و فقط به افرادی که در لحظه بازگشایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه سرخطی زدن در بورس

نحوه سرخطی زدن در بورس