مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-20سياسي

«مکانیسم ماشه» با باروت خیس فعال شده و اثری ندارد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها ادعا می کنند «مکانیسم ماشه» را فعال کرده اند اما به نظر ما ماشه ای که فعال شده، با باروت خیس است و هیچ اثری ندارد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها ادعا می کنند مکانیسم ماشه را فعال کرده اند اما به نظر ما ماشه ای که فعال شده، با باروت خیس است و هیچ اثری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل عمویی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره ادعای آمریکایی ها مبنی بر فعال شدن مکانیسم ماشه گفت: اقدام آمریکایی ها درباره طرح ادعای فعال کردن مکانیسم ماشه بدون وجه است و مشروعیتی برای آن قائل نیستیم و مواضع کشورهای دیگر هم نشان می دهد که هیچ کسی برای این اقدام آمریکایی ها مشروعیت قائل نیست.

وی بیان کرد: البته بیانیه پمپئو نشان می دهد که آنان در دنیای موازی به سر می برند و ادعا می کنند مکانیسم ماشه را فعال کرده اند اما به نظر ما ماشه ای که فعال شده، با باروت خیس است و هیچ اثری ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: البته ما قائل هستیم که آمریکایی ها در این مسیر شکست حقوقی سنگینی خورده و طرح آنان مورد پذیرش هیچ کشوری واقع نشد اما سعی می کنند با استناد به روایت های غلط از قطعنامه 2231 این اقدام خود را معتبرسازی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکانیسم ماشه» با باروت خیس فعال شده و اثری ندارد

«مکانیسم ماشه» با باروت خیس فعال شده و اثری ندارد