مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-20سياسي

تذکر به شهردار تهران درباره آزمون استخدامی دستیار مدیران شهری


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به آزمون استخدامی دستیار مدیران شهری در تذکری به شهردار تهران گفت: جذب تحصیلکرده های رشته محیط زیست در این آزمون مورد توجه قرار نگرفته است.

- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به آزمون استخدامی دستیار مدیران شهری در تذکری به شهردار تهران گفت: جذب تحصیلکرده های رشته محیط زیست در این آزمون مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: در بودجه شهرداری پس از حوزه حمل و نقل، حوزه خدمات شهری و ایمنی بیشترین بودجه را دارد و از کل بودجه حوزه ها، 20.

8 درصد از آن مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری است.

علی رغم این آمار، در بین رشته های مورد نیازی که برای آزمون دستیاری شهرداری تهران درنظر گرفته شده رشته محیط زیست، ایمنی، خدمات و فضای سبز وجود ندارد و تنها از رشته های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی ارتباطات و معماری و شهرسازی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: رشته محیط زیست در گرایش های مختلف آب، مهندسی ایمنی، زیست شناسی گیاهی، مهندسی آبخیزداری و مهندسی فضای سبز فعال است و می توان از این رشته ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به شهردار تهران درباره آزمون استخدامی دستیار مدیران شهری

تذکر به شهردار تهران درباره آزمون استخدامی دستیار مدیران شهری