مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-20سياسي

شهردار تهران به دلیل عدم بازسازی میدان حسن آباد تذکر گرفت


عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص عدم بازسازی به موقع میدان حسن آباد پس از آتش سوزی سال گذشته به شهردار تهران تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس زهرا نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورا و در تذکری پیش از دستور گفت: حدود یک سال پیش، آتش سوزی در قسمتی از جداره میدان حسن آباد تهران رخ داد که باعث آسیب جدی به بخش قابل توجهی از میدان حسن آباد به عنوان یک المان شهری مهم در بخش مرکزی شهر تهران شد.

وی ادامه داد: شهروندان تهرانی میدان حسن آباد را با ساختمان های گنبدی آن می شناسند که از سال 1309 هجری شمسی تا کنون پابرجاست، به گونه ای که کمتر کسی را پیدا می کنید با شنیدن نام این فضای شهری یاد گنبدهای آن در ذهنش تداعی نشود.

نژاد بهرام گفت: همانطور که مطلع هستید، از فروردین ماه 1377 میدان حسن آباد و ساختمان های پیرامون آن به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است اما در حال حاضر، این میدان وضعیت مناسبی ندارد، زیرا عملیات مرمت و بازسازی جداره های این میدان از سرعت کافی برخوردار نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: اکنون بیش از 13 ماه از این حادثه می گذرد و انتظار مردم تهران برای برداشتن بنرهای نصب شده مقابل دیوارهای سوخته و آسیب دیده و مرمت بناهای تخریب شده به پایان نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران به دلیل عدم بازسازی میدان حسن آباد تذکر گرفت

شهردار تهران به دلیل عدم بازسازی میدان حسن آباد تذکر گرفت