مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:002020-09-20اقتصادي

رشد کمرشکن قیمت گوشی تلفن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه در ایران، دانش آموزان از جمله اولین گروه هایی بودند که با تصمیم دولت، - یکی از پیش نیاز های تغییر در شیوه های آموزش و کوچ از مدارس به فضای آنلاین، تهیه موبایل های هوشمند برای دانش آموزان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه در ایران، دانش آموزان از جمله اولین گروه هایی بودند که با تصمیم دولت، درس و مشق شان را از حضور در مدارس، به خانه ها و فضای مجازی بردند.

در همین راستا با ابتکار های آموزش وپرورش، آموزش های آنلاین در شبکه های اجتماعی و مهم تر از آن در شبکه ملی شاد شروع به کار کرد.

در این میان یکی از پیش نیاز های تغییر در شیوه های آموزش و کوچ از مدارس به فضای آنلاین، تهیه موبایل های هوشمند برای دانش آموزان بود.

مساله مهمی که حالا بنا بر ادعای مسئولان آموزش وپروش موجب شده حداقل 3.

5 میلیون دانش آموز با عدم دسترسی و نداشتن قدرت خرید موبایل های هوشمند، از آموزش در این شبکه بی بهره مانده و نوع جدیدی از نابرابری آموزشی رقم بخورد.

در این زمینه بررسی ها نشان می دهد طی 6 ماه اخیر قیمت موبایل های پایین رده هوشمند که قابلیت دسترسی به شبکه شاد را دارند، درحالی بین 110 تا 150 درصد افزایش یافته که افزایش قیمت موبایل های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کمرشکن قیمت گوشی تلفن

رشد کمرشکن قیمت گوشی تلفن