مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-20اقتصادي

توزیع روزانه 5 تن تخم مرغ در میادین استان البرز/قیمت تخم مرغ کاهش می یابد؟


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: به منظور کاهش و کنترل قیمت تخم مرغ در بازار مقرر شد روزانه 5 تن تخم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار تومان در میادین استان البرز توزیع شود.

- مجتبی تقی زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با گرانی تخم مرغ و شرایط عرضه این محصول در استان البرز، گفت: این استان با بهره مندی از 115 واحد پرورشی مرغ تخم گذار با ظرفیت هشت میلیون و 500 هزار قطعه، سالیانه ظرفیت تولید 92 هزار تن تولید تخم مرغ را دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز بیان کرد: این میزان تولید نیازمند 190 هزار تن نهاده در طول سال است که این در قالب کنجاله سویه و دانه ذرت است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه 52 هزار تن از نیاز مرغ داری ها مربوطه به کنجاله سویا و ما بقی دانه ذرت است که باید در اختیار واحدهای تولیدی قرار بگیرد، افزود: در بحث تأمین نهاده ها، در تأمین کلیه نیازهای تولیدی به واسطه شرایط عمومی کشور و تحریم و تخصیص عرض ناکافی برای واردات نهاده ها، واحدهای تولیدی سعی کردند از نهاده های جایگزین برای تغذیه مرغ تخم گذار استفاده بکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 5 تن تخم مرغ در میادین استان البرز/قیمت تخم مرغ کاهش می یابد؟

توزیع روزانه 5 تن تخم مرغ در میادین استان البرز/قیمت تخم مرغ کاهش می یابد؟