مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-20سياسي

شهردار تهران درخصوص تاخیر در مرمت میدان حسن آباد تذکر گرفت


زهرا نژاد بهرام در خصوص عدم رسیدگی و بازسازی میدان حسن آباد پس از آتش سوزی به شهردار تهران تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نژاد بهرام عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه حدود یک سال پیش، آتش سوزی در قسمتی از جداره میدان حسن آباد تهران حادث شد که با حضور به موقع و تلاش آتشنشانان زحمتکش، این اتفاق ناگوار تلفات جانی برای شهروندان در پی نداشت گفت: اما آسیب جدی به بخش قابل توجهی از میدان حسن آباد به عنوان یک المان شهری مهم در بخش مرکزی شهر تهران وارد نمود.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 13 ماه از حادثه آتش سوزی این میدان ارزشمند می گذرد و انتظار مردم تهران برای برداشتن بنرهای نصب شده مقابل دیوارهای سوخته و آسیب دیده و مرمت بناهای تخریب شده به پایان نرسیده است.

نژادبهرام ابراز داشت: برای مرمت و نوسازی بخش حادثه دیده حتی از دفتر ریاست محترم جمهور هم دستوراتی صادر شد که حکایت از اهمیت این بنای تاریخی داشت و همه انتظار داشتند با توجه به این تأکیدات، روند مرمت میدان و تغییر کاربری ملک آتش گرفته با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: مدیران شهرداری تهران تا کنون طی مصاحبه های متعدد بیان کرده اند که قرار بوده دانشگاه تهران با تشکیل کارگروهی روند مرمت این ساختمان را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران درخصوص تاخیر در مرمت میدان حسن آباد تذکر گرفت

شهردار تهران درخصوص تاخیر در مرمت میدان حسن آباد تذکر گرفت