مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-20سياسي

/اجمالی/ دشمن می خواهد تاب آوری ایران را کاهش دهد


دشمن می خواهد تاب آوری ایران را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا اردکانیان صبح امروز و در حاشیه افتتاح سد نعمت آباد اظهار کرد: همواره فکر می کنم از توفیقات و خوشبختی ها و نتیجه دعای خیروالدین و همکارانم این است که در این ایام تاریخ ساز توفیق خدمت به مردم داریم و تردید ندارم آیندگان بر این روزهایی که می گذرد خواهند گفت و شنید.

وی بیان کرد: میدان جنگ است و در هر جنگی عده و عده مهم است و این است که نشان خواهد داد که آیا مرزها حفظ می شوند یا خدای نکرده با شکست و عقب نشینی موجب واگذاری مملکت خواهد بود.

وزیر نیرو با تاکید به اینکه امروز جنگ اقتصادی است و همانطور که در جنگ تجمیلی پایمردی ها اصل بود امروز هم در صحنه اقتصادی و روانی عملکرد ما سرنوشت ساز خواهد بود افزود: امروز این فشارها سختی های زیادی را به مردم وارد کرده اما امیدواریم با استقامت، کاهش هزینه ها و بالا بردن بهره وری ها خسارات جنگ را کاهش و دشمن را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه در جنگ روانی نیز تاب آوری ما مهم و اثر گذار خواهد بود گفت: اینکه گدام گروه نقش موثری در راهبری این جنگ داشتند انگشتم به سمت تریبون داران است.

ارکانیان با بیان اینکه دشمن تمام ابزار خود را به کار گرفته تا تاب آوری ما را کاهش دهد و بعد تمام برمانه های خود را عملیاتی کند عنوان کرد: تاب آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اجمالی/ دشمن می خواهد تاب آوری ایران را کاهش دهد

/اجمالی/ دشمن می خواهد تاب آوری ایران را کاهش دهد