مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-20اقتصادي

بودجه 40 میلیون دلاری محیط زیست برای پیشگیری از تولید پسماند+فیلم


دولت جمهوری اسلامی ایران 40 میلیون دلار بودجه برای مدیریت پسماند شامل پیشگیری از تولید پسماند به عنوان گزینه ترجیحی و به دنبال آن استفاده مجدد بازیافت و بازیابی به عنوان آخرین گزینه و دفن ایمن با اولویت استان های ساحلی اختصاص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمدرضا لاهیجان زاده در دومین همایش مجازی بین المللی اقیانوس شناسی غرب آسیا اظهار کرد: مفتخرم به عنوان نماینده سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران دیدگاه های خود را درباره برخی از آلاینده ها و تهدیدات مطرح محیط های دریایی و همچنین آخرین اقدامات صورت گرفته در کشور در رابطه با کنترل و رفع آلاینده ها تاحد ممکن به عرض تان برسانم.

وی با اشاره به اینکه اکوسیستم های دریایی از طریق خدمات اکولوژیکی منافع بسیاری برای جامعه بشری فراهم می کنند، افزود:  بدون شک آلودگی های دریایی چالش برانگیز است و اثرات آن بر منابع و اکوسیستم های دریایی مخرب و ویران گر است و البته همه می دانیم عامل انسانی نقش عمده ای در آلودگی محیط زیست دریایی دارد.

وی بیانات خود را با موضوع زباله های دریایی آغاز کرد و گفت: طبق گفته مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد زباله های دریایی چالشی بدون مرز است و مطمئناً تمامی زباله های پلاستیکی ناشی از فعالیت های انسانی است که براساس اطلاعات برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 40 میلیون دلاری محیط زیست برای پیشگیری از تولید پسماند+فیلم

بودجه 40 میلیون دلاری محیط زیست برای پیشگیری از تولید پسماند+فیلم