مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-20اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه صنعت آب و برق در استان همدان


آیین افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه صنعت آب و برق استان همدان با حضور وزیر نیرو در قالب هفته بیست و یکم پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» برگزار شد.

- همدان - آیین افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه صنعت آب و برق استان همدان با حضور وزیر نیرو در قالب هفته بیست و یکم پویش هرهفته_الف_ب_ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه صنعت آب و برق استان همدان با حضور وزیر نیرو در قالب هفته بیست و یکم پویش هرهفته_الف_ب_ایران صبح یکشنبه برگزار و هم زمان بهره برداری و عملیات اجرایی 4 پروژه تأمین برق استان آغاز و طرح آبرسانی به 30 روستا در سطح شش شهرستان این استان به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی به 30 روستا در سطح شش شهرستان استان همدان با اعتبار 48 میلیارد تومان، ظرفیت مخزن زمینی یکصد متر مکعب، 250 متر مکعب ظرفیت مخزن هوایی و 63 هزار و 577 متر خط انتقال با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید که این طرح 27 هزار و 628 نفر روستایی را تحت پوشش قرار می دهد.

پروژه های تأمین برق استان همدان نیز شامل پست 63.

20 کیلوولت سیار ملایر 4 و خطوط مرتبط با ظرفیت پست 15 مگاولت آمپر و با طول 24 کیلومتر و خط 63 کیلوولت در شهرستان ملایر، پست 63.

23 کیلوولت سیار کرفس در شهرستان رزن با ظرفیت 30 مگاولت آمپر، افزایش ظرفیت پست های اسدآباد یک- تویسرکان به میزان 25 مگاولت آمپر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه صنعت آب و برق در استان همدان

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه صنعت آب و برق در استان همدان