مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-20اجتماعي

برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش/افزایش 61 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در کرمان


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را از اولویت های نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: در بحث مشروبات الکلی 61 درصد افزایش برخورد نسبت به شش ماهه اول سال گذشته داشتیم و این کار را با جدیت انجام می دهیم و از بیش 300 نفر از اراذل .

- ایسنا/کرمان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را از اولویت های نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: در بحث مشروبات الکلی 61 درصد افزایش برخورد نسبت به شش ماهه اول سال گذشته داشتیم و این کار را با جدیت انجام می دهیم و از بیش 300 نفر از اراذل و اوباشی که در گذشته بودند، در این مدت تعهد گرفته شده است.

سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز 30 شهریورماه در آیین رونمایی از تمثال اولین شهید دوران دفاع مقدس استان کرمان از شهدای ناجا گفت: به دنبال تامین امنیت پایدار و ارتقای سطح رضایتمندی مردم هستیم و امروز نیروی انتظامی با سرمشق گرفتن از تجربیات دفاع مقدس به مردم خدمت رسانی می کند.

وی نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس را نقش بی بدیلی دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی بیش از 8000 شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس تقدیم نظم و امنیت انقلاب اسلامی کرده و امروز در تامین نظم و امنیت، یک عملکرد موفق و درخشانی را از خود به جا گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش/افزایش 61 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در کرمان

برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش/افزایش 61 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در کرمان